Home » , , , , , , , » Mitt Amerika (1992) Fullständig Strömning

Mitt Amerika (1992) Fullständig Strömning

spela strömmande Mitt Amerika i bästa look videoformat. titta hela filmen Mitt Amerika i bästa videoformat. online streaming Mitt Amerika i högkvalitativ video. spela film Mitt Amerika i högupplöst format. titta på strömmande Mitt Amerika i HD-video.


du kan se nu fullständig beskrivning av Mitt Amerika nedan:
  • Originaltitel : American Me
  • Film titel i ditt land : Mitt Amerika
  • År av film : 1992
  • Genrer av film : Kriminal, Drama, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1992-03-13
  • Företag av film : Universal Pictures, Olmos Productions, YOY,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.2
  • Youtube ID för filmen : uS-kGp0Fjho
  • Översättning av film : DA,SV,EN,FR,DE,NO,NL,BG,
  • Maska av film :Sal Lopez (Pedro Santana), William Forsythe (J.D.), Dyana Ortelli (Yolanda), Edward James Olmos (Montoya Santana), William Smith (Deacon)

0103671

Mitt Amerika är en livskraftig film tillverkats av Universal Pictures, Olmos Productions, YOY, som har en beskrivning av filmen är "Edward James Olmos regidebut Mitt Amerika målar upp en tragisk och våldsam värld... en kultur som förgör sig själv från insidan, där fängelset är en skola som fostrar unga pojkar till känslokalla mördare.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

om jag någonsin först berättas om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i såsom idé eller ingen. Efter att ha sett det Detta kan användas att förmedla att jag gillar verkligen. Jag mycket rekommenderar den här filmen för personer som intresserade genre Kriminal, Drama, Romantik, . Du kan möjligen titta på den helt fri helt enkelt genom att klick lämna och registrera, du har möjlighet att titta olika senaste filmtitlar utan kostnad.

... fullständig film streaming Mitt Amerika i topp videoformat 720p ....




Story : Floyd Mutrux, Original Music Composer : Dennis Lambert, Executive Producer : Lou Adler, Screenplay : Desmond Nakano, Set Decoration : Martin Price, Costume Design : Sylvia Vega-Vasquez, Associate Producer : Randee Lynne Jensen, Associate Producer : Antoinette Levine, Producer : Robert M. Young, Executive Producer : Irwin Young, Original Music Composer : Claude Gaudette, Producer : Sean Daniel, Casting : Bob Morones, Editor : Richard Candib, Producer : Edward James Olmos, Editor : Arthur Coburn, Director of Photography : Reynaldo Villalobos, Director : Edward James Olmos, Art Direction : Richard Toyon, Production Design : Joe Aubel, Executive Producer : Floyd Mutrux, Screenplay : Floyd Mutrux, Co-Producer : Brian E. Frankish
säker, nu du kan se film avseende Mitt Amerika 100% längd och förvärva den url till detta film Mitt Amerika i hd-format.


Tags: juvenile prison, jail, east l.a., hood, gang, racism, violence, mexican american, lowrider,

You've just seen the movie categories Action / Familj / Fantasy / Komedi / Kriminal / Romantik / Thriller / ventyr titled Mitt Amerika (1992) Fullständig Strömning. You can bookmark this page with the URL https://filmernaverklighetsbaserade.blogspot.com/2017/02/mitt-amerika-1992-fullstandig-stromning.html. Thank you!
Mitt Amerika (1992) Fullständig Strömning 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmerna Verklighetsbaserade - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger